miercuri, 25 noiembrie 2009

Muzica tanara

Joi, 26.11.2009, ora 19.00 Ansamblul Archaeus va sustine la "Tinerimea Romana" concertul de inchidere al Festivalului de muzica contemporana "Archaeus", editia 2009.
In program lucrari de : Ana Szilaghi, Adina Sibianu, Elena Apostol si Cristina Uruc.

Archaeus (director artistic Liviu Danceanu) este unul dintre cele mai vechi si respectate ansambluri de muzica noua (pun intended), de fapt este un "atelier de muzica contemporana", asa cum le place membrilor sai sa spuna, axandu-se pe lucrul direct cu creatorii si colaborarea permanenta cu cele mai tinere generatii de compozitori romani. Merita sa aruncati o ureche.

3 comentarii:

Anonim spunea...

A fost cineva la concert? Cristina, ne mai dai tu detalii? :) eu din pacate am fost nevoita sa il ratez...

ConstantART spunea...

Daaa!!! Euuuu!!! :)
Imi pare rau de raspunsul atat de intarziat ( ca si cea care il da).:P
A fost lume la concert. Cred ca ne adunasem pana la sfarsit vreo 10 in sala.
Imi pare rau cand vad ca nu vine lumea la concert. Si ma gandesc mai ales la colegii de la clasa de compozitie..In afara de Sorin, Dan si Mihai(atat ii trebuia sa nu vina:P) nu a fost nimeni de la compozitie..si suntem ceva studenti in toti anii..de muzicologii tineri ce sa mai zic..daca noi nu ne sustinem intre noi nu stiu cine ar trebui sa o faca..dar asta e..
Cat despre tine,data viitoare nu il mai ratezi:P

Anonim spunea...

Asa e , trist, ar trebui sa facem o campanie de aducere a studentilor de la compozitie in salile de concert :)))
Si da, eu nu il mai ratez pe urmatorul :-D